Nowe obowiązki gmin, miast i powiatów w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - ALERT

BIULETYN SAMORZĄDOWCA / AKTUALNOŚCI / ALERTY PRAWNE - SAS5/2019

Ustawa z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. Nr 1696) weszła w życie 21 września 2019 r. Ustawa reguluje środki, służące zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz obowiązki podmiotów publicznych w tym zakresie. Podmioty powinny publikować informację na stronie internetowej podmiotu o zakresie prowadzonej przez siebie działalności w postaci dostępnego pliku elektronicznego, nagrania treści w polskim języku migowym, informacji w tekście łatwym do czytania. Strony internetowe podmiotów publicznych nieopublikowanych przed dniem 23 września 2018 r. powinny od dnia 23 września 2019 r., spełnić wymogi określone w art. 6 ustawy, natomiast, strony internetowe podmiotów opublikowanych przed dniem 23 września 2018 r. dopiero z dniem 23 września 2020 r.

SPIS TREŚCI

Wydawca: SKIBNIEWSKI MEDIA, Warszawa